Oppaat & Artikkelit Ota yhteyttä

Meiltä voit ostaa myös laskulla ja osamaksulla (OP Lasku, Jousto, Walley) — Jopa 45 päivää korotonta maksuaikaa!

Antenniverkon HD-kanavat eivät löydy? Katso vinkit ongelman ratkaisuun

Virittäytyminen television teräväpiirto­aikaan ei aina suju ongelmitta. Yksin Turun seudulla kymmenet epätietoiset ovat kysyneet apua kodinelektroniikka­liikkeistä ja Digitalta. Aiheesta lisää: https://yle.fi/a/74-20145665

HD-kanavat näkymään antenniverkossa

Kotiantenni tarjoaa laadukkaat antennitarvikkeet, jotta myös HD-siirtymän jälkeen TV-kuva näkyy laadukkaana. Alla lyhyesti lyhyesti mitä tehdä jos kuvat katoavat.

Uudemmat televisiot etsivät kanavat automaattisesti, mutta jos televisio on 5–15 vuotta vanha, ei se viritä kanavia uudestaan itse. Tee tällöin kanavahaku television asetuksista.

Televisiossa tulee olla myös T2-viritin. Tämä on suurimmaksi osaksi uusimpia televisioita.

Mistä tietää onko TV:ssä DVB-T2 viritin?

HD- eli teräväpiirtolähetysten katseluun antenniverkossa tarvitset television tai digiboksin, jossa on antenniverkkoon tarkoitettu HD-viritin (DVB-T2). Ohessa linkki Digitan infosivulle aiheesta: https://www.digita.fi/antennitv/vapaat-kanavat-ja-vastaanotto/hd-lahetykset/t2-siirtyma-ja-hdtv-fi-opastus/

Lue lisää T2:sta ja tarkista onko televisiossasi T2-viritin täältä: https://testatutlaitteet.fi/testatut-laitteet-haku/

HD-kanavat tarvitsevat laadukkaan ja vahvan signaalin

Jos kanavahakukaan ei auta, signaalin voimakkuus ei välttämättä riitä. HD vaatii yksinkertaisesti parempaa signaalia. Jos antennisignaalin taso on alhainen, laite ei löydäkään HD-puolta tai osa kanavista pätkii.

Signaalin alhaisen tehon tai laadun myötä tulee hankkia suurempi antenni, tehokkaampi mastovahvistin tai vaihtaa rikkinäiset laitteet tai parantaa esim. liitoskohtia omassa antenniverkossa. Esim. viallinen liitosjohto antennirasian ja television välillä voi huonontaa kuvanlaatua merkittävästi.

Lue vielä tai lähetä viesti asiakaspalveluumme

Lue lisää antenniongelmien selvittämisestä ja ratkaisemisesta täältä: TV kanavat ei näy! Kuinka ratkaista signaalihäiriöt televisiossa?

Voit lähettää yhteydenottolomakkeen kautta myös tiedustelupyynnön, niin asiakaspalvelustamme vastataan mahdollisimman pian. Lyhyt kuvailu ongelmasta ja aiemmasta tilanteesta riittää. Sen sijaan antennilaitteiden mallitiedot auttavat paljon millä voidaan selvittää onko laitteet oikeat ja sopivat kohteeseen.

Lähetä tästä yhteydenottolomakkeella viesti.

Oppaat & Artikkelit

Payment methods / maksutavat
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

30.5.2020

Kotiantenni Oy
Rakentajantie 31
20780 Kaarina

info@kotiantenni.fi
www.kotiantenni.fi
3261319-4

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Ota yhteyttä

Kotiantenni Oy
Rakentajantie 31
20780 Kaarina

info@kotiantenni.fi
www.kotiantenni.fi
3261319-4

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.






Toimitusaika


Yleisesti Lähellä-paketin toimitusaika on 1-3 arkipäivää.


Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti


Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Oma tili